Sunday 16 December 2012

PENANG !!! DEMI MENJAGA HATI PAS DAN PKR DAP LANTIK BONEKA MELAYU ???



GEORGE TOWN, 16 Dis — Dua pemimpin Melayu dilantik secara terus sebagai anggota Jawatankuasa Tertinggi Pusat (CEC) hari ini walaupun tiada seorang daripada enam calon berjaya menang.

Senator Dr Ariffin SM Omar dan pendatang baru Zairil Khir Johari (gambar) antara 10 orang yang dilantik secara terus ke dalam jawatankuasa tertinggi itu.

Semasa mengumumkan barisan CEC yang baru tersebut, yang kebanyakkan hampir sama seperti terdahulu, setiausaha agung Lim Guan Eng berkata kesemua 20 ahli sepakat dalam perlantikkan kepimpinan jawatankuasa pagi tadi.

Lima ahli lain yang dilantik terus ke dalam CEC adalah Dr Tan Seng Giaw, Dr P Ramasamy, Jimmy Wong Sze Phin, Dr John Brian Anthony, Dr Edwin Bosi, Leong Nga Nga, V.Sivakumar dan Thomas Su Keong Siong.

Dan bagi jawatan tertinggi, Karpal Singh masih kekal sebagai pengerusi kebangsaan manakala naib pengerusi sebelum ini Tan Kok Wai telah dinaikkan ke jawatan timbalan pengerusi.

Teresa Kok, yang sebelum ini adalah setiausaha organisasi kebangsaan juga mendapat kenaikkan apabila dilantik menjadi naib pengerusi.


PT
Kesian pada boneka Melayu ni....jadi wayang dap .....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive