Monday 3 June 2013

Terbongkar!!! RM7000 Sebulan Untuk Red Bean Army???

Sebahagian payroll tentera kacang ini ditanggung oleh syarikat kontraktor kroni kepada ketua menteri regim DAP Pulau Pinang.

Ada juga tentera kacang ini dibayar gaji mereka oleh syarikat GLC kerajaan negeri.Contohnya April 2012 Ultrakiasu rasis chauvanis Lim Guan Eng telah melantik seorang blogger DAP Chris See Lee sebagai pengurus didalam salah sebuah syarikat GLC negeri .

Hebat! Blogger DAP di lantik Lim Guan Eng sebagai pengurus di PDCC secara terus tanpa melalui sebarang proses temuduga dengan gaji bulanan sekitar RM7ribu sebulan. Menurut sumber,Chris Lee juga adalah sebahagian daripada Red Bean Army ,sejauh mana penglibatan beliau harus disiasat oleh pihak Polis.

Dikhabarkan ketika itu… arahan diberikan oleh Lim Guan Eng kepada Bos Besar PDCC En Iskandar (anti melayu proksi DAP) agar memberi jawatan sebagai pengurus kepada Chris Lee.

Yang menjadi persoalan kenapa dan mengapa Chris Lee di lantik sebagai pengurus di sebuah syarikat konsultan PDC sedangkan lebih ramai lagi yang berkelayakan dan sesuai berada didalam PDCC. Blogger ini hanyalah lulusan IT dan tidak ada kena mengena dengan kejuruteraan sivil mahu pun berpengalaman dalam mana mana bidang pembinaan.

Apa yang hebat sangat hingga dilantik tanpa perlu melalui proses temuduga? Adakah perlantikan Chris Lee hanyalah sebagai turn key membayar gaji beliau untuk membuat kerja propaganda DAP yang langsung tidak membabitkan urusan kerja PDCC sama sekali.? - Sumber

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive