Saturday, 1 June 2013

[FOTO] Inikah Wajah Betina Biadap Penyokong PR Yang Hina Agong???

Semakin hari semakin biadap puak mata sepet menghina dan mencerca Melayu dan yang terkini simata sepet Dap.....


Muka-muka ini yang di antara beberapa individu didakwa menghina Yang Di-Pertuan Agung di dalam Facebook.

Lihat printscreen di bawah yang tersebar di dalam blogs dan juga Facebooks. Dan kita tentu akan terkejut dan amat marah dengan keceluparan geng yang memperlekehkan Yang Di-Pertuan Agung.


Dan jika sahih, kita menggesa pihak berkuasa mengenakan tindakan undang-undang dengan kadar segera terhadap mereka itu. - Sumber


PT
Kalau perbuatan simata sepet Dap ini tidak dibendung di masa akan datang, perbuatan biadap mereka akan menggangu gugat ketnteraman dan perpaduan kaum di Malaysia. 
Tetapi apa nak dihairankan kerana perbuatan kurang ajar dan biadap ini direstui oleh Pakatan Rakyat. Cuma kita tunggu apa yang akan terjadi kepada bangsa Melayu beberapa tahun yang mendatang ini. 

Pada masa itu tak payahlah Melayu Pas atau Melayu Pkr menangis atau menyesal kerana semuanya sudah terlambat!!!!

22 comments:

  1. Dah cuba buka FB dia org ni....cuma Weennee & Keat Wong yg msh aktif...yg lain dah hilang tak dpt dikesan.
    TAU TAKUT!!!.....Hopefully the plocis will nab them soon...org sebegini paling layak dilucutkan kerakyataan serta merta.Kata malu jadi Malaysian....mngapa tak berambus je dr negara ni.

    ReplyDelete
  2. mereka rasis... terserlah lagi bertindak rasis dlm PRU13... negara kita perbelembagaan kekuasaan diraja dan sekuler... jgn cabar org2 melayu... apabila melayu akan rasis disertakan kuasa... mereka akan menyesal tdk sudah... drpd menjadi rakyat derhaka.. lebih la mereka pulang sahaja semula ke kg nenek moyang asal mereka di china...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul2 putrajb76....aku sokong pendapat kamu....

      Delete
    2. setuju sangat dengan cadangan supaya golongan yang tak kenal dek untung tak tahu mengenang budi macam ni, balik je ke tempat asal diorang tu! dasar kurang ajar!

      Delete
  3. Kurang ajar betullah diorang ni kalau x tau hormat raja kita boleh blah dari malaysia ni x tau malu punya org,cari makan kat sini tapi x tau diuntung,jgn cabar lebih2 besok menyesal sendiri,besok jangan sampai susah nak cari makan.

    ReplyDelete
  4. Jangan Sampai Melayu Hilang Sabar!!!

    ReplyDelete
  5. masalahnya melayu yg bernama Anwar jugak mencabar titah Agong...kalau bangsa lain pun sudah hilang hormat dan biadap kpd institusi raja siapa harus dipersalhkan???

    ReplyDelete
  6. Dah dari kecik skolah cina..skolah mngh cina..smbg degree taiwan.. ingat diorang ni hormat sama melayu ke??

    Bahasa utamanya mandarin, tv nya hanya tv cina, lagu cina, jiwa cina lebih dari cina mainland.

    Itu yg dap mau..dong zhong mau..

    Annuar? Pas?.. itu hanya kuda tunggangan dap saje ma... pppuuiiihh!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg paling sedih melayu Pas...sokong membabi buta dap...kesian dgn kegilaam dan kebengongan penyokong pas ni...

      Delete
  7. langkah pertama: hapuskan sekolah vernakular.

    batalkan pengiktirafan terhadap sijil2 negara China

    galakkan orang melayu/islam fasih bahasa inggeris dan bahasa mandarin supaya kita boleh pantau gerakan mereka.

    seboleh2nya elakkan urusniaga yang besar2 dengan kaum mereka, kecuali jika tiada pilihan.

    mereka bermuka2 dengan kita, kita juga mesti bermuka2 dengan mereka. kita jaga akhlak kita, tapi dalam masa yang sama kena tegas memelihara kepentingan kita. tiada siapa yang nak bela kita kalau bukan kita sendiri.

    jangan sekali2 termakan kata2 manis puak2 chauvinist ni.

    ReplyDelete
  8. Biar lebai malang(ANWAR IBRAHIM)tu ikut sekali balik negeri negeri cina.caksp dgn melisa tu ramai amoi cina datang sini konon pelancung tapi pelacur

    ReplyDelete
  9. anwar mana pernah kenal asal usul dia..manusia tu hanya tahu nak jadi PM je....dantak pernah pun ada dlm fikiran dia utk memikirkan soal kepentingan bangsa melayu...

    ReplyDelete
  10. Janganlah macam tu......bukan Melayu pun baca juga komen saudara yang dikasihi...

    ReplyDelete
  11. They just wanna fame. Semua individu yang pernah membuat masalah pada negara terdahulu inginkan populariti. Amat memalukan dan tidak perlu menjadi rakyat Malaysia sekiranya negara ini adalah bahan kutukan anda. Berhijrahlah ke negara lain. Sikap anda memualkan rakyat Malaysia. لا الكفر في ماليزيا

    ReplyDelete
  12. As salam, janganlah cakap simata sepet, saya pun sepet :(

    ReplyDelete
  13. maksud simata sepet ialah mata sepet Dap....bukan simata sepet lain....harap maaf Anon 19:06

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masih tak boleh sebut sepet-sepet ni. Tak kiralah maksud kau DAP ke Gerakan ke MCA ke PKR ke PAS ke. Macam orang kita selalu kondem org melayu yg barat lah...panggil mat salleh hidung kemek. Suka kalau org Cina sebut-sebut hidung kemek? Bila marah dia cakap bukan hidung kemek Umno, hidung kemek Pkr.....tak terasa walau parti lain? Ok aje saudara sebangsa yg sama2 hidung kemek dipermainkan? suka? Masih tak kisah?

      Delete
  14. patut buang negeri daan lucutkan kewarganegaraan diorg ni!!! kerajaan tolong bertegas dgn org kurang ajar mcm ni!!! mencabar kemakmuran negara!!

    ReplyDelete
  15. Jangan sebab 2-3 org yg post mencabar daulat negara berpecah. Melayu cepat melatah dgn benda2 mcm ni...xpyh nk berperang2 bergaduh2...malu kita org Islam xmampu guna akal pikiran sebelum kekerasan. Klu kamu hebat sangat pasal politik, mesti kamu tahu knpe pembangkang kritik titah. Salah ke nk kritik titah? Kamu sendiri xpenah bangkang arahan ibu ayah kamu?? Mesti bersebab! Masyarakat pulak xkira apa2 bgsa, saling lah hormat menghormati.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share it

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive