Tuesday 18 June 2013

Bongkar!!! Pelancaran Markas Syiah Melayu Di Klang Selangor


Sejarah telah membuktikan di mana ada syiah maka di situ akan muncul masalah. Kini terjadi di syria, bahrain, pakistan dan di merata tempat. Masalah juga akan tetap berlaku di malaysia dengan kehadiran syiah. Jurang pemisah antara sunni dan syiah kini akan lebih membesar dan yang pasti hanya satu yang benar. Keyakinan kita hanya kepada ahli sunnah waljamaah yang benar. Ya Allah jauhkan malaysia dari puak-puak syiah!

Sepatutnya Jabatan Agama Islam kena hentikan benda ni.ajaran sesat ni.tapi nak buat macam mana. Tak ada akta, selagi tak mengganggu ketenteraman awam, dibenarkan. Kecewa dengan pihak berwajib samada jabatan kemajuan islam, jabatan agama,pihak polis etc yang langsung tidak pro aktif dalam menangani ajaran sesat dari berleluasa dalam negara. 
Video Pendedahan Pelancaran Markas Syiah Melayu di Klang,Selangor - 2013 Video ini di telah diupload didalaman youtube oleh seorang pengikut SYIAH MELAYU dan pada tarikh 12 JUN 2013. 

Perhatikan :
1. Cara Syiah Melayu - Iqamat (minit 1:33)

1 comment:

  1. What ??? Selagi x menggangu ketenteraman awam d benarkn ???????? nk kne tggu ank cucu ccit sesat bwu laa nk amik tndakan ? Habis laaa

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive