Tuesday, 4 June 2013

Terkini!!! Sekarang Melayu Pula Hina YDP Agong Di Facebook???


Ini pula dari sumber FB Lina Ina sekrang tengah hangat berbalas komen tentang seorang Melayu yang mungkin sudah terikut dengan mata sepet Melissa Gooi menghina titah YDP Agong.



Kalian nilailah sendiri bagaimana seorang yang berpewatakan seperti diatas sanggup menghamburkan kata-kata yang sangat biadap dan tidak sepatutnya keluar dari mulut si kopiah ni? Inilah hasil didikan dan tarbiah yang setiap malam diadakan oleh para ulamak Pas dan Pkr barangkali.

Dibawah pula bila sahabat FB Lina Ina memaparkan di wall Fb beliau tentang perbuatan bapaknya maka anak si kopiah pula telah menghantar  message melalui inbox dan memarahi kerana memaparkan perangai biadap bapanya itu.




Sekarang isu ini semakin panas dan langkah pihak polis menangkap si penghina YDP Agong Melissa Gooi amat tepat sekali. Terima kasih kepada pihak PDRM.

8 comments:

  1. Diharap pihak berkuasa dapat mengambil tindakan pencegahan awal daripada perkara ini berlarutan dan menjadi bubur..ambil tindakan keras sebagai satu pengajaran kepada manusia yang biadap..seharusnya tarik sahaja kerakyatan warga negara..biar mereka2 ni tau untung nasib mereka..

    ReplyDelete
  2. hati busuk, perut hijau, tu pasai tak boleh duduk diam, otak tak dak, jadi kerja dia hanya nak tulis mengutuk saja. ilmu di dada kurang, tapi angin tinggi, jadi semua orang salah kecuali dia. orang suruh pi sekolah malas, bila tua tak cedik cerdik juga.

    ReplyDelete
  3. sila lapor pd polis dan tangkap si biadap ini...biar dia tahu langit itu tinggi dan bumi ini rendah...supaya menjadi ikhtibar pd yg lain supaya jangan kureng ajar terhadap DYMM sultan dari negeri ku, Kedah.

    ReplyDelete
  4. Cina Melissa Gool ni cukup biadap disokong pulak oleh macai Pas yang tahu bersyukur ni harus ditanggani dengan segera..jika tidak Melayu sejati bangkit menghapuskan makhlok laknat ni.

    ReplyDelete
  5. betul ker dier ni DAP atau pun sebenarnya dier dari MCA ataupun GERAKAN.... ko asal cina tu kata kat melayu jer terus hukum DAP...ko ingat MCA ngan GERAKAN tu suka sangat kat MElayu ker.... biar la polis buat keja dier.... PDRM pon dah banyak keja tak leh selesai.... mana ngan demo la... tahanan mati lam lokap la..... biar PDRM buat keja.... apa yang ko buat ni pon bukan ada baik nyer... sama macam fitnah gak..... kalo ko ada bukti...buat laporan kat PDRM... nasib baik nanti ada la geng PERKASA buat press confernce.... leh gak masuk TV n paper....tapi jgn lak buat assumption yg dier tu DAP ker apa...takut ko plak yg kena saman...wassalam

    ReplyDelete
  6. klau kurang ajar dan biadap memang dah sah cina Dap ..dan kalau melayu biadap pula dah sah melayu pas atau Pkr...

    ReplyDelete
  7. Perancangan "mereka" telah lama berjalan.
    Tapi sekarang amat jelas.
    Bermula dengan kalimah Allah untuk orang bukan Islam - untuk mengelirukan akidah suci Islam, tapi masih ada yang tidak mengerti.
    Kini "mereka" serang keputusan PRU13, fitnah integriti SPRM, salah satu organ tunggak dalam perlembagaan bagi pemilihan kuasa eksekutif.
    Kemudian "mereka" membuat perhimpunan demonstrasi membantah keputusan PRU13, membangkitkan kebencian kepada PDRM yg kononnya menghalang hak kebebasan "mereka". Dan sekarang penghinaan kepada Yang di-Pertuan Agong, payung rakyat dan ketua negara.
    Mereka cuba mencetuskan huru-hara di Malaysia - Malaysian Spring, tapi cuba kita renungkan keadaan negara-negara Arab Spring setelah 'revolusi'- aman atau kacau-bilau.
    Sesiapa yang tahu tentang "the Protocols of Elders of Zion" patut sedar tentang 'gerakan' ini. Sayangnya "patung-patung" kawalan ini tidak sedar mereka di'mainkan'. -Giyom2 itu harus kita buat leka dan lena, supaya penguasaan kita secara senyap2 menyusup dan diterima tanpa sedar oleh mereka. Kayu ukurnya, orang2 muda si goyim.
    Fikir2lah.
    *Goyim- dlm tafsiran Talmud, bermaksud syaitan-syaitan hamba yang dicipta Tuhan untuk kaum Yahudi, yang bertraf rendah daripada binatang.

    ReplyDelete
  8. melayu xkenang budi ni..sila tarik semua keistimewaan dan hak dia sbg org melayu..buang negara 2 beranak ni,kurang ajar..xtau ugama...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive