Saturday, 22 June 2013

[VIDEO] Pegawai DBKL Dipukul Makhluk #Blackout505!!!



Ini yang puak puak PR haram jadah ni kata perhimpunan aman ??? apa cerita ni ??? kalau aman kenapa pegawai DBKL yang tak bersalah kena belasah ??? Tak payah ambik tindakan..! tak payah tangkap tangkap ler...kalau tangkap hari ini esok lepas apa maknanya? 

AG kata takde kes..betul..!!! mana ada kes? Setakat pukul terajang macam video kat bawah  tu biasa jer..tak salah! Alangkah pukul Polis, terbalikkan kereta Polis, rempuh dan maki hamun Polis, rosakkan barang awam hatta mampu membunuh anggota keselamatan dan rakyat awam pun tak salah..apa pulak tolak tolak tendang macam kat atas tu..! mana ada salah???

1 comment:

  1. Assalamualaikum admin dan semua pembaca,

    Iklankan barangan yang ingin dijual atau perniagaan anda di laman web www.produkmuslim.info

    Kerjasama anda membantu Produk Muslim sangatlah dihargai dan diucapkan ribuan terima kasih

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive