Wednesday 5 June 2013

[FOTO] Ini Pulak Blogger PR Hina YDP Agong Anjing???


PT
Mangkuk ni sebenarnya menghina dirinya sendiri setaraf anjing dan babi saja pemikirannya. Mungkin semasa dia dalam perut ibunya lagi dia telah disusui dengan susu anjing dan babi barangkali??? Jadi perangai mangkuk ni pun jadi macam anjing dan babi jugak.  

Takkan KDN hari-hari nak menghadap puak-puak mereka saja..secara matematik mereka sudah buat perkiraan dalam hal ini.Habis te
ruk pun kalau sabit kesalahan bayar denda saja. Mana boleh tarik balik hak warganegara ke??!! Apapun mereka memang sudah rancang semua ni sudah lama. Mereka sudah siap 10 langkah di depan kita.

Kita baru dok berhujah, baru nak berhujah tentang ini tetapi mereka sudah standby nak menggerakkan yang lain pulak. Memang mereka dah susun nak punahkan semua ni. Sepatutnya puak-puak ni yang sepatutnya dihentam oleh penceroboh Lahad Datu, mereka ni langsung tak peduli tentang PERLEMBAGAAN NEGARA!!!

Dan ramai yang bukan Bumiputera PKR pula menyokong DAP tetapi tidak mahu terdedah sebab nak terus memperbodohkan penyokong Melayu/Islam PKR dan PAS, untuk menyembunyikan rahsia mereka ini sebagai menjadikan negara semakin tidak tenteram.

1 comment:

  1. Salam Perjuangan!!

    Mohon dipautkan blog ini. Tq

    http://beliabangkit.blogspot.com/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive