Monday 6 June 2016

Hot!! Hari Malang Buat Teresa Kok!! Terima Hadiah Cemohan Dan Makian Penyokong PAS #prksgbesar #SCS93

Malang sungguh nasib Teresa Kok hari ini boleh pulak tersalah jalan termasuk ke pintu masuk penyokong PAS yang mungkin pada asalnya beliau mahu menyertai kumpulan penyokong calon PAN ketika waktu pencalonan calon PRK Sungai Besar pagi tadi di bawah Pakatan Baru gabungan PKR, DAP dan PAN.

Malu besarTeresa kerana telah di"boo" oleh penyokong PAS menyebabkan beliau menjadi takut untuk keluar dari kumpulan penyokong PAS serta terpaksa berlakun kononnya masih sayangkan PAS. Inilah dia perangai serikandi komunis sejati.

Tapi sayang penyokong PAS tidak percaya langsung Teresa Kok malah menjadi bahan cemuhan dan sorakan parti pengkhianat, kawan makan kawan, komunis dan pelbagai lagi. 

Penyokong PAS ni jenis keras hati, nak juga berkawan dengan DAP, mereka itu komunis dan sekarang apa dah jadi DAP berjaya pecah belahkan PAS. DAP sekarang sanggup biayai calon proksi PAN yang terdiri dari orang luar bahkan beliau juga merupakan pengundi Parlimen Temerloh ketika kempen PRK Sungai Besar dengan bajet besar untuk menghancurkan PAS.

Sampai bila PAS hendak terus dihina sebergini rupa.Ini satu lagi kisah liciknya Pakatan Baru yang dikuasai DAP yang mempergunakan pemimpin PKR seperti  Azmin Ali yang tidak tahu dia dilarang menghadiri hari pencalonan PAN kerana 2 sebab!!!

1 - Untuk mengurangkan kemarahan PAS sebagai satu strategi peperangan psikologi.
2 - Kerana krisis Azmin Ali - Wan Azizah masih panas terutama penglibatannya bersama Pakatan Rakyat.Tetapi Azmin juga sedar kerajaan pimpinannya terbabit dalam krisis pentabiran dikaitkan dengan rasuah dan pemerdagangan wanita dalam urus tabir kerajaaan Negeri Selangor.

Lain pula dengan PAS, sekarang PAS boleh fikir-fikirkan sama ada parti PAS masih bersama dalam kerajaan Selangor atau bakal menjadi orang buangan Selangor. Apa guna menyokong kerajaan Selangor untuk menjadikan PKR Menteri Besarnya?

PAS sudah terkena 3 kali :
1- Dikhianati DAP.
2- Dipecah-belahkan DAP hingga PAS berpecah menjadi PAN.
3- PKR mula tunjuk taring yang PAS hanya sesuai sebagai mangsa untuk diperalatkan bukan sahabat untuk susah senang bersama.

PAS ibarat patung dalam Dewan Undangan Negeri. Itupun masih PAS sayangkan PKR... kepada pengundi di Sungai Besar gunalah akal dalam menentukan undi anda fkir-fikir dan renung-renungkan. Kita mampu mengubahnya!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive