Monday 6 June 2016

Pastikan Kemenangan Milik YB Budiman #prksgbesar #SCS93 #InilahBudiman #KekalBN #BN4SGB


Meskipun menganggap dirinya sebagai calon 'underdog', Budiman Mohd Zohdi yang merupakan calon Barisan Nasional (BN) untuk Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Sungai Besar, cukup dikenali dan serasi dengan penduduk di kawasan itu.

Pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13), Budiman menewaskan Mohd Fadzin Taslimin daripada PAS dengan majoriti 2,183 undi.

PRK Parlimen Sungai Besar yang ditetapkan pada 18 Jun ini, menyaksikan Budiman ditentang calon daripada PAS yang juga ADUN Meru, Dr Abdul Rani Osman manakala Parti Amanah Negara (Amanah) mempertaruhkan Pengerusi Amanah Sungai Besar, Azhar Abdul Shukur.

Pertandingan 3 penjuru telah disahkan berlaku di Pilihanraya Kecil Sungai Besar dimana Barisan Nasional, PAS dan PAN masing masing menghantar calon.

Namun dalam ketiga tiga calon yang ada, satu kelebihan dilihat bersama sama dengan YB Budiman Mohd Zohdi kerana bukan sahaja sebagai anak tempatan, malah beliau juga adalah wakil rakyat dalam DUN Sg Panjang.

Boleh dikatakan ramai dikalangan pengundi mengenali beliau dan sudah pasti ini adalah satu kelebihan berbanding calon lawan.Salah satu faktor yang membolehkan seseorang itu memenangi sesuatu pertandingan dan dalam hal ini juga Budiman dilihat tampil sebagai juara yang mana bukan hanya ibu bapa kandung beliau memberikan doa dan restu malah beberapa orang lain yang ditemui juga menyatakan perkara yang sama.

Semoga YB Budiman akan dinobatkan sebagai ahli parlimen Sg Besar selepas hari pengundian nanti dan insyallah, khidmat terbaik akan beliau berikan.

Kepada pengundi-pengundi di Sg Besar jangan lupa pastikan sokongan padu dan kemenangan kepada YB Budiman.Kita mampu mengubahnya.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive