Monday 8 April 2013

#tolakPR :: [VIDEO] Hancur !!! Ostazah Segera Komen Tak Guna Akal - Desak Shuhaimi Baba Mintak Maaf # PRU13 #voteBN


Makin lama semakin naik menyampah dengan Ustazah Maggi Abby Abadi ni..dah minta shuahaimi mintak maaf la  pulak..hebat sangatkah dia ni?Tak sampai setahun masuk PAS macam-macam cara nak cari publisiti murahan..Dia perasan makin ramai yg suka pada dia..sebenarnya makin ramai dah meluat dengan kebodohan dia ni.....

Ramai yang menghentam dan mengkritik Ostazah pening ni bukan kerana suka-suka melainkan kerana mulutnya yang begitu cabul dan laser tak menentu arah semenjak mengangkat dirinya segabai ostazah  PAS.

Cumanya Ostazah  ini lain daripada yang lain. Sepanjang pemerhatian ...dia jarang menggunakan otaknya untuk berfikir sebelum bercakap. Atau dalam bahasa mudahnya, dia main pakai hentam keromo sahaja cakap apa yang dia nak cakap samada dalam tweetnya atau semasa berceramah di pentas PR.

Ostazah ni seolah-olah tidak peduli jika kebodohan tahap bengong  bergandanya terserlah dalam setiap perkara yang diperkatakannya.

Buktinya....

Terkini...kata Abby,  mengarahkan Shuhaimi Baba mintak maaf kepada rakyat Kelantan..kononnya pengarah filem itu berhujah tanpa fakta..

Tak perlu menulis panjang untuk membuktikan yang Abby adalah salah lagi bodoh. Lihat sahaja beberapa video dibawah, yang dihasilkan di Kelantan setelah lebih 23 tahun PAS mengambil alih tampuk pemerintahan Negeri Serambi Mekah itu dari UMNO. 



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive