Friday 5 April 2013

Terkini !!! Penyokong Tegar Pas Cuba Bunuh Orang Umno Di Kelantan #TukarKelantan #tolakPR #Vote4BN


Pas Kelantan dalam keadaan kritikal apabila penyokong mereka telah memulakan keganasan sebelum PRU13 bermula. Inilah masalah mentaliti totok celaka PAS. Apa sahaja yang dibuat oleh mereka boleh belaka. Bendera mereka boleh pasang di mana-mana mereka suka, UMNO BN tak boleh! 


Datuk Wang Adek Hussin melawat mangsa Azran Nawawi


Kini rejim Pas semakin ganas dan  mereka semakin tertekan dengan sambutan dan sokongan rakyat terhadap umno/bn lalu cuba bertindak ganas untuk menakut-nakutkan rakyat Kelatan yang nak Tukar kerajaan Pas kepada kerajaan Barisan Nasional.

Terkini seorang mangsa penyokong Umno Azran zawawi parah apabila di tetak, oleh penyokong kuat pas di cabang 3 Melawi Bachok pada 11.45 mlm 3/4/2013. Menurut sumber penetak Azran Nawawi ada kaitan keluarga dengan mangsa. Suspek yang merupakan penyokong tegar Pas bertindak kerana fatwa terkini Nik Aziz barangkali. 


Difahamkan kejadian bermula dengan kedatangan dua orang penyokong Pas bersama adik mangsa. Mangsa diarah menurunkan semua poster BN. Poster BN kemudiannya di potong dengan pedang dan kemudiannya mangsa ditetak di bahu kanan.Kes disiasat oleh Pegawai Penyiasat IPD Bachok di bawah seksyen 324 Kanun Keseksaan. No repot 1093/2013.

Gambar terkini

Saban hari semakin gila dakyah yang disebarkan kepada penyokong mereka.sebelum ini berlakunya insiden di mana seorang penyokong parti PAS yang membawa imej Islam, telah bertindak mencekik dan mengugut untuk membakar rumah seorang bekas ahli PAS di Kuala Terengganu baru-baru ini hanya kerana meninggalkan parti itu untuk bersama UMNO.

Baju PAS ganti UMNO boleh pakai di mana-mana mereka suka, baju DAP ganti PAS TAK BOLEH! Sticker R dan muka hijau nik aziz boleh ditepet sesuka hati di kereta mereka. Stiker T hanya segelintir sebab puak2 celako Pas akan calar kereta atau lebih ganas lagi ...kawe ake pecoh cermin kereta Demo !!!

Inilah kesannya bila ceramah demi ceramah disumbatkan, maka masyarakat telah tertelan dengan dakyah bahawa PAS adalah agama bukanlah sebuah parti atau pertubuhan. Maka penyokong taksubnya akan buat apa saja demi mempertahankan idealogi mereka meskipun boleh mencederakan orang lain yang tidak dapat menerima selain parti tersebut..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive