Monday 15 October 2012

BUKTI PAKATAN TERDESAK MENIRU BR1M UNTUK PELAJAR PULAU PINANG ???


KEPALA BATAS: Ketua Pembangkang Malaysia, Datuk Seri Anwar Ibrahim kesal Kementerian Pelajaran Malaysia sanggup menghalang usaha kerajaan negeri Pulau Pinang daripada memberi RM100 kepada pelajar membabitkan darjah 1, 4 tingkatan 1 dan 4.

Ucapan dari Anwar Ibrahim, "Kementerian Pelajaran patut berterima kasih pada Kerajaan Pakatan Rakyat yang berusaha membantu pelajar darjah satu, empat, tingkatan satu dan tingkatan empat bukan menghalang pihak sekolah daripada bekerjasama,"

PT
Rasa nak tergelak pun ada sebab bukan main lagi Pakatan mengutuk BN kerana mengula-gulakan rakyat dengan BR1M kepada seluruh rakyat. Tapi sekarang lihatlah bukti nyata, mereka sendiri meniru dengan membahagikan RM100 untuk pelajar seperti yang dinyatakan di atas.

Tapi rakyat Pulau Pinang masih tak faham dan buat tidak reti dengan menyokong sepenuh hati segala apa yang di buat kepada mereka oleh Pakatan. Sudah-sudahlah wahai penduduk Pulau Pinang. Apapun kita masing-masing ada otak serta akal, masing-masing ada pendapat....fikir-fikir dan renung-renungkan dan cari sendiri kebenarannya. Jangan kita buta dan dibutakan !!!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive