Monday 25 June 2012

SI BOTAK KEMBALI DENGAN GAYA TERSEKSI!!!!!



Ingat lagi tak dengan seorang wanita yang agak berumur jika berambut turut berkhemah di Dataran Merdeka bersama mahasiswa lain bagi menuntut pemansuhan PTPTN kepada pelajar Malaysia. Kakak Tua Botak ini juga lah yang lebih banyak melaungkan kata-kata provokasi supaya kumpulan yang digelar Dataran Occupy ini boleh berkhemah lama di dataran.


Woooo....Manyak seksi punya ini nenek orang. Agak- agak perempuan ni memang nak cari populariti lah. Mentang-mentang dah tak laku dalam industri seni, maka terpaksalah ikut politik untuk cari makan.

Ini lah salah seorang dari banyak-banyak artis yang ikut parti pembangkang yang agak nampak bodoh! Ini juga lah pengikut ambiga dalam LGBT! - Jawa Bernam

pT
Perempaun yang merupakan ikon bagi siswa demo PTPTN yang lalu.. inikah seorang manusia yang menjadi lambang perjuangan sekumpulan manusia siswa tempoh hari? Masing-masing ada otak serta akal, masing-masing ada pendapat....fikir-fikir dan renungkan dan cari sendiri kebenarannya. Jangan kita buta dan dibutakan !!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive