Saturday 30 August 2014

Alirkan Darah Haid Ke atas Kalimah Allah, Betina Ni Mesti Dihukum!!!

Aku tak tahulah kalau kita boleh teransang tengok gambar betina Mesir spesis Al Sisi ni. Sekiranya gambar bogelnya tidak disensor, aku rasa tidak seorang pun yang sayangkan agama Islam akan berahi melihat tubuhnya itu.

Jangan ingat aku nak menggatal dengan memaparkan gambar betina ni. Boobs sebesar putik nyor tu bukan taste aku... Sori ler. Aku cuma nak paparkan betapa biadapnya betina ini terhadap Islam.

Meskipun dia memprotes ISIS namun yang meletakkan darah haid di atas kalimah Allah adalah keterlaluan.

Betina yang sekor lagi tu pula berak di atas bendera yang sama. Betul-betul di atas kalimah لاَ إِلَهَ إِلَّاالله Bagi aku ini adalah penghinaan terhadap Islam.

Aku harap ISIS atau Al Qaeda akan menghantar seseorang untuk menghukum betina ni. Nak buat macam mana terserah. Yang penting betina ni mesti dihukum. - Sumber

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive