Saturday 13 September 2014

PRK #PengkalanKubor #BN4N01 - PAS Disula DAP & PKR Di Pengkalan Kubor??? PAS Bakal Berkubor!!!



Pagi tadi suasana muram di gerombolan Pas kerana langsung tiada seorang pun pemimpin besar DAP sama ada dari peringkat pusat mahupun negeri yang hadir memberikan sokongan kepada calon PAS pad hari penamaan calon.

PKR juga yang tengah bengong dengan PAS atas isu MB Selangor yang tidak kelihatan pemimpin besar mereka pagi nanti. PAS dilihat bersendirian kali ini dalam misi mereka menentang BN untuk merampas DUN Pengkalan Kubor.


Dengan kemelut yang melanda dan isu calon mereka orang luar semakin merumitkan PAS untuk berhadapan dengan rakyat apatah lagi untuk menang dalam PRK kali ini. Di tambah pula dengan isu terkini dimana Haji Hadi mahu TS Khalid kekal sebagai MB Selangor!!!

Walaupun PKR telah serah kerusi Pengkalan Kubor kepada PAS untuk ditandingi, jelass penyerahan ini bukanlah sesuatu yang ikhlas. PKR tetap cuba untuk kacau PAS dengan hantar calon mereka melalui tiket bebas.

Punyalah jahat akal Anwar Ibrahim. Dia sanggup tipu kawan sendiri untuk kepentingan politik dia dan anak beranak dia. Apapun, calon BN sudah cukup baik dan wajar dipilih oleh pengundi pada 25 September ini.

PT
Baru  PAS kenal siapa PKR dan DAP! Bila UMNO ajak bersaudara dimaki cacinya UMNO. Padahal UMNO tak meletak apa2 syarat. DAP ni bukan saja PAS, asal nama Melayu DAP sicelako ni dah benci...Wahai pengundi Pengkalan Kubor inilah masa yang sesuai untuk kekalkan BN terus menerajui DUN Pengkalan Kubor!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive