Thursday 28 March 2013

#PRU13 : Anwar Ibrahim Bakal Bawa 13 Kejutan #TolakPR #Vote4BN



Jika rakyat bertanya bila tarikh PRU13 sukar yang semakin sukar diramal? Ianya tidaklah sukar untuk dijawap jika kita memahami situasi tekanan politik kotor dari dalam dan luar negara hanya angkara dari seorang individu yang kemaruk ke Putrajaya.

Kegairahan Anwar Ibrahim mengejar ke Putrajaya tidaklah digunakan dengan kaedah positif sebaliknya Anwar seorang individu yang sukar mendisiplin diri sendiri. Anwar jenis mansia yang gagal mengawal minat sonsang menyebabkan imej pesonalitinya jatuh angkara amalan songsang sebagai manusia normal dan beriman.

Tindak-tanduknya yang terbongkar menyebabkan Anwar terpaksa menggunakan politik kotor untuk menimbus segala kemungkaran dan pengkhianatan yang terlanjur.

Tindak-tanduk Anwar cukup banyak menyusahkan negara hingga menjejaskan keselamatan negara, memudaratkan usaha tranformasi negara dan memecah-belah perpaduan negara. Cukup banyak kita buang masa dialaf ini semata-mata untuk bermula dari basic, angkara kerakusan Anwar gilakan kuasa tampa terkawal.

Sekarang Anwar telah siapkan satu perancangan sulit sebagai langkah akhir disaat-saat Anwar amat tertekan untuk menerima kenyataan yang masanya telah checkmate!

Inilah skrip yang dibuat setiap kali Anwar dan konco-konconya menghadapi piliharaya dan hanya semata-mata untuk memperbodohkan rakyat!



Rakyat tidak bodoh! Anwar dan PR semakin dekat kepada kehancuran!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive