Sunday 17 March 2013

Ekoran Foto Mirip Anwar Dengan Jantan, Tak Logik Kerana 'Anwar Budak Cerdik' - Nik Aziz

SHAH ALAM: Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Aziz Nik Mat hari ini turut mendakwa Umno adalah dalang kepada penyebaran gambar homoseks seorang lelaki mirip Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim.

 La ewa ewa bule
Ewa bule ceroh puteh
Dulu dengan Dap hare
Loni semuo buleh.

Beliau berkata tindakan Umno yang tidak berputus asa untuk menjatuhkan Anwar ibarat 'mahu mencincang' Ahli Parlimen Permatang Pauh itu.

"Kerja Umno tuduh orang. Tak puas lagi, dia nak cincang Anwar pula," katanya kepada pemberita selepas menghadiri Expo Kelantan 2013 di Kompleks Karangkraf, malam tadi.

Mengulas lanjut, Nik Aziz berkata Umno tidak akan berhenti menyekat Anwar kerana bekas Timbalan Perdana Menteri itu mampu melumpuhkan dan mengikis keyakinan rakyat terhadap parti itu.

Bagaimanapun, Nik Aziz yakin Umno tidak akan dapat menyingkir Anwar walau apa cara sekalipun.

"Anwar budak cerdik. Payah kalau Umno tak singkir," katanya.

6 comments:

  1. Nik Aziz demo tak kenal sape Anwar yang sebenarnya...penat dah demo tok guru...

    ReplyDelete
  2. Bisik ke telinga Tuan Guru Nik Aziz Menteri Besar Negeri Kelantan tentang Peringatan Allah mengenai Kaum Lut yang sebenarnya kekal relevan selama-lamanya. Itupun kalau ummat Islam betul-betul faham dan ambil iktibar. (termasuk alim ulama, tok guru, ustaz, lebai, yg berserban, bersongkok, bertopi, dan yang tak pakai apa-apa dikepala.)

    ReplyDelete
  3. Anuar budak cerdik sebab Nik Aziz dan pengikutnya bodoh...ha ha ha

    ReplyDelete
  4. KEPADA MANA-MANA IMAM DALAM MALAYSIA, TOLONGLAH CERITA SEDIKIT SEJARAH KISAH NABI LUTH KEPADA NIKI AZIZ YANG DAH BUTA MATA DAN BUAT HATI ALLAH MAHA MENGETAHUI APA YANG ADA DALAM HATI NIKI AZIZ. BELIAU TELAH MENGGADAIKAN TANAH ORANG MELAYU KEPADA DAP DAN ALLAH SWT TELAH MEMBUKA HATI ORANGNYA IAITU PENGIKUT SETIA SENDIRI MENDEDAHKAN PERBUATAN KHIANAT YANG DILAKUKAN OLEH NIKI AZIZ. KITA TUNGGU MUNGKIN LEBIH BANYAK KEMUNGKARAN AKAN TERUNGKAI. SABARR....

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju dgn cadangan a22.30..terbaik...seeloknya tiap2 hari cerita kat org2 kampung..biar mereka buka mata sikit..siapa anwar sebenarnya....

      Delete
    2. "Ulama adalah kepercayaan para rasul. Dan bila kau temukan mereka telah percaya pada penguasa, maka curigailah ketakwaan mereka." 'Kata mutiara Islam'..

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive