Monday 18 February 2013

[FOTO] MARKAS PAS KE KEM TENTERA UNIT AMAL PAS ???

Ni markaz PAS atau kem tentera militia Unit Amal PAS? Adakah benteng-benteng pertahanan dibina secara retorik untuk menarik perhatian ramai atau berhajat untuk melancarkan perang dengan pihak Kerajaan? 


Adakah juak-juak PAS ini berhasrat untuk mengikuti pergerakan Al Maunah yang pernah menimbulkan ketegangan di dalam negara suatu waktu dahulu? Umum memang mengetahui budaya keganasan sudah mula diserapkan ke dalam PAS. Mereka sendiri tidak menafikannya. Apakah ini semua persediaan untuk agenda yang lebih besar? Kita tunggu dan lihat.

Sudah banyak benda yang sesat lagi menyesatkan dalam PAS ni, mana ulamaknya, mana? mana? Bersidang bawah pokok durian ke? Sudahlah, bersatulah dengan UMNO demi mempertahankan Islam, UMNO masih pergi ke surau dan masjid juga dan tahu baca Al-Fatihah. Si Karpal Singh tau? LGE tau, LKS tau jugak ke?

Paling lawak anak muda nak kepimpinan ulama? Pemuda-pemuda ni bodoh ke bangang ?Pemimpin yang mengaku ulama Pas tu semuanya tali barut anwar , hitam kata Nuar, hitam lah kata ulama Pas ! Kesian pemuda Pas kena kencing oleh ulamak mereka sendiri.

Tak fahamla dengan perjuangan PAS, kata pejuang Islam tapi berjuang untuk mnjatuhkan kerajaan pimpinan orang Islam yang sudah banyak berjasa dalam perkembangan syiar Islam di Malaysia.
Boleh pula mereka berjuang dengan puak yang semamagnnya anti Islam DAP, puak yang mengamal pluralisme PKR. Sanggup bersengkongkol dengan pemimpin yang banyak kes salahlaku moral..malah sanggup bertuankan kafir HARBI !!!.

Apa-apa pun halal demi ke Putrajaya. Kerja dengan syaitan pun sanggup, inikan pula parti yang ada agenda memusnahkan agama Islam di Malaysia !!!

2 comments:

  1. Salam perjuangan... blog tuan telah sy pautkan di blog list sy, terima kasih...

    ReplyDelete
  2. Salam tuan. saya telah pun pautkan blog tuan diblog saya. TQ...teruskan perjuangan

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive