Wednesday, 4 September 2013

[VIDEO] Lelaki Botak Rampas Bendera Sang Saka Malaya....


Dah penat nenek moyang aku, T.A.R merdekakan negara ini dengan bendera sedia ada yang penuh makna. Kau (Pakatan Haram nak bawak bendera kebodohan?!) Padan muka demo Somad Said! Sasterawan kayu!!!! 


Orang di sekeliling abang botak tu sepatutnya tolong dia rampas dan koyakkan bendera sang saka malaya. Melayu-melayu bodoh yang perjuangkan bendera Sang Saka Malaya apa yang korang dapat? Populariti? Memecahbelahkan melayu? Merosakkan pemikiran budak sekolah? Hishamuddin dan konco-konconya dari dulu tak habis-habis jadi tentera serpihan perjuang perkara-perkara bodoh dan meracuni anak-anak muda. Bukannya nak membantu membangunkan bangsa dan negara.Tiada sejarah tiadalah kita hidup aman seperti sekarang. Belajarlah bersyukur, berbangga dengan negara sendiri.


PT
Manusia tak reti nak bersyukur! Pergi mati lah samad said. mati  nanti, letak bendera sang saka tu atas keranda. Malaysia dah aman, nak porak peranda apa lagi untuk rakyat konon! Rakyat bodoh! padahal semua gila kuasa nak jadi ketua! nanti kalau malaysia kena serang dek amerika macam negara Islam lain kena, masa tu baru tau tinggi rendah langit!

Sepatutnya segala hasil karya pakcik Samad ini tidak layak dibuat kajian di peringkat sekolah-sekolah dan institusi pengajian tinggi. Kerana penglibatan beliau mencari publisiti dengan sanggup untuk menukar bendera Jalur Gemilang dengan sang saka malaya.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive