Thursday 5 September 2013

[FOTO] Pegawai Wanita PEMANDU Yang Bazirkan Wang Kerajaan!!!

Dari Blog The Unspinners

Ini baru sebahagian kerana senarai penuh masih boleh diperolehi kerana ada ramai lagi konsultan luar yang dibawa masuk dimana ada antara mereka adalah budak kucirat baru kerja dua tiga tahun dah diberi gaji pangkat Jusa C dan travel naikk Business Class.


Kalau nak turunkkan subsidi, kerajaan perlu turunkan subsidi gaya hidup untuk mereka-mereka ini yang menerima gaji berlebihan dari keupayaan dan pengalaman sebenar.

Dari senarai seramai 17 itu, 9 cina, 6 melayu dan 2 India. Kami tak timbukan isu kaum tapi agak-agak dari 17 cina itu, ada 10 tak undi BN untuk mereka jadi penasihat dan merangka polisi kerajaan?


Dari 6 Melayu itu pun, rupanya tak boleh diharapkan mereka ini benar-benar membantu kerajaan dan menjaga kepenitngan orang Melayu. Ada dah masuk orang putih macam satu email yang kami terima berikut...seterusnya baca di SINI.

PT
Apa nak jadi dengan Malaysia ni. Orang macam ini pun boleh dilantik sebagai penasihat PM? Macam tak percaya ini yang sedang berlaku diMalaysia. Hancur....semua dah jatuh dalam perangkap Dajjal akhir zaman. Cuma siapa yang lesser evil aje. Bermulanya jatuhnya satu lagi negara Islam.


Macamana kelompok ini boleh di terima PM Najib ? Ada kah mereka jenis "think tank" ? Bukankah orang berpengalaman dan terbukti luaran dan dalaman memiliki trek rekod yang cemerlang dari segi keterlibatan penuh yang layak di panggil penasihat ? Malah mereka yang terlibat tidak lagi memerlukan apa-apa kepentingan peribadi ? Berbanding kelompok ini, masih muda, siapa proksi mereka sehingga membolehkan kelompok ini, begitu berkuasa menjadi penasihat PM untuk mencorak Malaysia ?

2 comments:

  1. Apa lah Ah Gib Gor kita ni.....Masa zaman Tun Mahathir dulu tak ada pun PEMANDU tapi Negara maju kedepan jugak.....Cuba suruh Ah Gib Gor pegi berguru dengan Tun sekejap. Banyak boleh belajaq tu.....

    ReplyDelete
  2. Ah Gib Gor dah kehilnagan haluan dah akibat terlalu banyak punahsihat dalam kerajaan pimpinannya....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive