Friday 19 September 2014

PRK #PengkalanKubor #BN4N01 - Anak Didik Bang Non Adam Adli Dikenakan Hukuman Penjara

Akhirnya mahasiswa UPSI, Adam Adli dikenakan hukuman penjara atas kesalahan menghasut untuk menggulingkan kerajaan tak lama dulu.

Adam dikenakan hukuman penjara selama 12 bulan oleh mahkamah atas kesalahan tersebut. Elok elok jadi pelajar yang boleh membantu keluarga dimasa akan datang, nak jadi perusuh dan nak jadi popular dengan buat benda bukan bukan.

Kita nak tengok lepas ni siapa yang akan datang melawat Adam Adli di penjara, dan Semua amat yakin bahawa lepas ni, Adam Adli akan dilupakan seperti mana yang berlaku sekarang, adakah mahasiswa yang berkumpul di Dataran Merdeka satu masa dulu diingat oleh pembangkang?

Hanya beberapa kerat sahaja yang masih kekal hingga kini dan mereka yang lain lain hanya dijadikan alat untuk menunjukkan bahawa pembangkang mempunyai penyokong. Lepas ni kita tunggu pula siapa lagi yang akan beransur ke penjara.  - Sumber

PT
Pada PRK Pengkalan Kubor tak ada pula kelibat si Adam Adli kesini untuk berceramah bersama pemimpin 2 Pas.

2 comments:

  1. Bagus juga Adam Adli ini masuk penjara dulu...mungkin dia akan memganjur majlis sambutan untuk bos dia nanti...siap dengan bunga manggar lagi. Lain kata PADAN MUKA KAMU

    ReplyDelete
  2. Contoh anak LEMBU belaan ANWAR ALJUBURI

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive