Wednesday, 24 September 2014

PRK #PengkalanKubor #BN4N01 - Doa Kerat Lidah Dan Buta Mata Sesiapa Tak Pakoh Bule!!!


Masya Allah , kuasa ALLAH menghukum umatnya yang menyimpang dengan pantas dan berpadan amat jelas sekali. Sudah sudahlah tu...ingat mati lah pulak. Hari itu dia kata apa takut mati semua orang mati. MEMANGlah siapa yang nak mati tapi mati yang bagaimana??? Insya Allah doa bukan untuk menghancurkan UMNO!!!


2 comments:

  1. Ego takabbur sombong keras hati menghijab hidayah.
    Walau berilmu, walau kuat ibadah, sikap mustakbir menybbkan hidayah terhalang.

    ReplyDelete
  2. Rupa rupanya NIK Ajis ni masih belum sedar lagi dengan sikap riak, takbur nya....air kencing dah kena pakai tabung pun masih lagi mendoakan kemudaratan kepada orang lain...insaf dan bertaubatlah NIK AJIS hoi...sampai bila awak nak INSAF.
    Kalau lah macam ni sikap NIK AJIS,,,aku pun nak berdoa juga supaya manusia spesis ni kalau mati nanti...aku nak lihat kubur beliau berasap....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive