Saturday 19 July 2014

Tragedi MH17 - Pembunuhan Beramai2 Manusia Yang Tidak Berdosa Demi Keuntungan???

Seluruh dunia kononnya terkejut dengan kejadian tembak kapalterbang malaysia. pembunuhan beramai ramai manusia yang tidak terlibat dalam masalah mereka. apakah tembakan ini sekadar ujian untuk dijadikan betapa bagusnya misil ini untuk dijual dalam pasaran terbuka.

Keuntungan berniaga misil lebih di utamakan selain nyawa manusia menjadi taruhan. tembakan dari bumi ke udara atau dari udara ke udara menjadi satu persaingan dalam bidang persenjataan. ujian dilakukan secara terbuka.

Untuk mengelakkan kecaman antarabangsa selain tidak menjadi kudis gatal kepada penembaknya ia juga satu pelaburan baik untuk masa depan setelah terbukti kehebatannya. Dengan kemajuan sains dan teknology yang begitu canggih kesilapan mencari sasaran adalah satu kesilapan yang bodoh dan bangang.

Kesilapan yang disengajakan dan berlindung disebalik arahan larangan terbang oleh kumpulan pemisah atau ada pihak lain yang sedang mencuba kecanggihan peluru berpandu yang mereka cipta.

Ujian dilakukan secara terbuka dan boleh berlindung disebalik tembakan dihalakan untuk benda lain. apakah teknology tidak boleh mengenal kapalterbang mana yang hendak ditembak.

Satelit boleh mengesan haba manusia yang berada dalam kapalterbang berapa ramai dan yang nak ditembak berapa ekor yang ada dalamnya jika ianya membawa Putin didalamnya.

Satu alasan bangang dari manusia bangang. Apakah Putin akan lalu kawasan yang membawa malapetaka kepada mereka??? Gila benarlah Putin kalau lalu kawasan tu.

Zone larangan terbang yang dikatakan ramai pakar Malaysia memilih kebodohan memilih untuk lalu kawasan yang bertelingkah. Bodoh benar ke rakyat Malaysia dalam bidang kapalterbang.

MAS telah wujud berapa puluh tahun apakah tiada langsung kecerdikan untuk menentukan laluan yang bermasalah dan memberikan kemalangan. laluan yang mereka pilih sudah diberikan lampu hijau.
MAS bukan pesawat tempur tapi satu kapalterbang komersil yang sentiasa menggunakan laluan yang sudah disediakan. Bukan saja saja nak lalu kawasan yang sedang dalam kawasan konfliks. - Sumber

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive