Wednesday 8 January 2014

Kenapa Masih Berlembut Dengan BANGSAT Ni????

Polis Selangor pada Selasa telah mengambil keterangan Pengarang majalah mingguan Katolik, 'The Herald', Paderi Lawrence Andrew berhubung isu penggunaan kalimah Allah.

Peguam Lawrence, Francis Pereira berkata anak guamnya dipanggil ke Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Selangor pada pukul 3.30 petang dan selesai merakamkan keterangannya kira-kira pukul 5 petang Selasa.

"Kami dimaklumkan polis menyiasat perkara ini mengikut Seksyen 4, Akta Hasutan berhubung kenyataannya kepada wartawan portal berita (The Malaysian Insider.com) Eileen Ng, minggu lalu," kata Pereira ketika dihubungi.

Paderi Lawrence dipetik oleh portal berita itu pada 27 Dis lepas sebagai berkata bahawa semua gereja Katolik di Selangor akan terus menggunakan kalimah Allah dalam perhimpunan mingguan mereka.

Dalam pada itu, Ketua Polis Selangor, Datuk Mohd Shukri Dahlan tidak dapat dihubungi untuk mendapatkan pengesahan. - BERNAMA

PT
Kalau setakat ambik keterangan, lepas tu bebas, tiada keperluan pendakwaan ke atasnya konon...Tengok yang kena tangkap perhimpunan "Turun" baru ni, apa dah jadi?? dibebaskan dengan alasan "tiada keperluan pendakwaan" !!!

2 comments:

  1. GAMBAR SETAN ATAS TU BUKAN BANGSAT... TAPI GAMBAR HARAM JADAH CELAKA... INI LAH GAMBAR MANUSIA YANG PERANGAI MACAM SETAN..SIFAT HARAM JADAH.. PERANGAI MACAM CELAKA KAT MALAYSIA NI

    ReplyDelete
  2. Babi menyerupai manusia....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive