Wednesday 29 January 2014

PRK Kajang - Komen Saifuddin Abdullah Bagi Pihak Anwar????

Perletakan jawatan ADUN PKR di Kajang menimbulkan pelbagai pendapat dari ahli politik, penganalisis dan orang ramai sendiri. 

PKR terpaksa memberi penjelasan tindakan ADUN tersebut meletak jawatan sehingga terpaksa membuat perhimpnan penjelasan khas pagi ini. 

 Bagi pihak Umno, nampaknya bekas menteri Datuk Saifuddin Abdullah sukarela membuat penjelasan bagi pihak PKR dan Anwar yang akan bertanding. 

 Penjelasan Saifuddin di atas di akaun Twitter miliknya menaikkan darah blogger Umno, seolah-olah Saifuddin menjadi jurucakap kepada Anwar, kata mereka. - Sumber

1 comment:

  1. Saifuddin mmg terkenal cenderung kpd pembangkang..baguslah dia kakah pru13 dan pemilihan umno..bagus join anwar pembelit tu... Kemelut yg berlaku 1997 itu berpunca dari UMNO membuang pemimpin yang menghadapi pertuduhan jenayah..tindakan itu adalah untuk KEPENTINGAN RAKYAT..tapi PKR nak bawak masuk penjenayah sebagai pemimpin! ..sama ada timbul akibat dasar kemelut dalaman parti atau utk persediaan perbicaraan liwat..adakah itu kepentingan rakyat? Saifuddin dia sengaja buat tak nampak amalan putarbelit palsu anwar..inilah yg patut umno kena jaga2 akan musuh dlm selimut umno

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive