Wednesday, 24 July 2013

Terkini!!! Penjawat Awam Hanya Dapat Saguhati RM500 & RM250 Untuk Raya....


PM pada petang tadi mengumunkan saguhati raya RM500 serta RM250 untuk penjawat awam, di mana Perdana Menteri telah pun selesai mengadakan mesyuarat di MOF.


Maklumat Terkini Bonus Kakitangan Awam : Bonus Raya 2013

Sekurang-kurangnya jumlah pembayaran bonus raya :

Kakitangan Awam : RM500
Pesara Kerajaan : RM250
Pengumuman Bonus Raya 2013

Tarikh : 24 Julai  2013
Hari : Rabu
Diumumkan : Perdana Menteri (Datuk Seri Najib Razak)

Dimaklumkan  ada pengumuman rasmi pada petang tadi, melibatkan tuntutan bonus raya 2013 kali ini oleh kakitangan awam dan dibayar pada 31 Julai nanti.

PT
Ok la walaupun sedikit..mungkin itu saja rezeki penjawat awam untuk membuat persediaan raya nanti.

10 comments:

  1. sikit macam tuuu cuma sesuai untuk pencungkil gigi Najib jer.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau mmg manusia yg xpnh bersyukur. Mkn tanggung berak cangkung.

      Delete
  2. Kalau kamu rasa tak cukup boleh le letak jawatan lepas raya nie.....kamu mungkin jadi lebih kaya dengan menjual(melayu) negara ini.

    ReplyDelete
  3. Tak berbaloi sokong gila babi masa pru3 lepas...

    ReplyDelete
  4. cuba kita sebut sama sama. . .
    Alhamdulillah. . .

    ReplyDelete
  5. haiya!!!!!! baru beli sofa, set meja, tv baru, ayoo ayoo sakit, tension, bonus tak dapat tampung. Itulah standby sebelum raya.

    ReplyDelete
  6. Syukur walau sedikit...

    ReplyDelete
  7. syukur tetap syukur...tapi jangan kalau dah kena kelentong pun dok biar juga...buta perut namanya...

    ReplyDelete
  8. Bukan setakat buta perut tapi tahap bangang banyak....

    ReplyDelete
  9. Syukur la kawan rezeki bukan dtg dri org...smuanya dri y MAHA ESA..mgkin itu je utk kte thun nie dri xde pape..brbelanjala sbgai org y kurang senang..jgnla nk brbelanja mcm org gaji 4 juta lu pk la sndiri...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive