Thursday, 25 July 2013

#KualaBesut - Bogel Keliling Besut Raikan Kekalahan PAS


Gambar di bawah ialah gadis yang bakal berbogel itu dakwa beliau sendiri dalam kenyataannya di laman facebook bersabit dengan Pilihan raya kecil di kuala besut.






Damia izara pemilik facebook yang berjanji akan berbogel kepada mereka yang membaca status gadis itu.Anda ada terbaca? Untung untung sekiranya anda sebahagian dari pembaca status Damia izara.

Kecaman hebat dari orang ramai namun tidak diendahkan oleh gadis tersebut di komen di facebook nya.Tidak endah sebabnya terlalu yakin.Gadis ini juga adalah seorang penyokong PR yang telah sedia terdidik dengan keyakinan persepsi yang digembar gembur oleh media mereka.Sekarang apa lagi buktikan



PT

Penat otak dengan puak2 Pee Arr..yakin sangat Pas akan menang...kepada Damia Izara apa lagi...selesaikanlah dulu apa yang telah dijanjikan... - Sumber

2 comments:

  1. Dah PKR tu parti lucah pun, apa nak heran kalau pengikut dia pun suka lucah mcm pompuan ni..

    ReplyDelete
  2. "Gambar di bawah ialah gadis.."
    Bro...kena ubah tulisan tu. Kalau gadis tentu dia bersopan. Ini bukan gadis tapi bohsia yang dah kena ratah sebab tu sanggup keluarkan kenyataan macam tu dlm fb dia.

    Pada damia, oleh krna dah niat mesti tunaikan. Tapi kalau tak mau senang saja.....pi kangkang pada che long.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive