Saturday 16 August 2014

Dua Adun Pas Gedeber Bakal Dipecat???

PAS Selangor telah membayangkan dua Adun yang mengkhianati parti akan dipecat keahlian mereka. Pas Selangor telah menyerahkan kepada kepimpinan pusat parti untuk mengambil tindakan disiplin terhadap dua Adun yang mengkhianti parti apabila menyokong Presiden Parti Keadilan Rakyat/Isteri Anwar Wan Azizah Wan Ismail dan menolak arahan Presiden parti Pas Datuk Seri Abduk haji Hadi Awang.
Jika mereka dipecat keahlian sudah tentu Pas akan mencalonkan pemimpin lain dalam Pas untuk bertanding di Hulu Kelang dan Dun Morib jika Dun dibubarkan. Kita tahu Saari Sungib adalah bekas ahli PKR yang rapat dengan Anwar Ibrahim, jika mereka menyertai PKR adakah PKR akan mencalonkan mereka ini apabila Dun dibubarkan.
Pada Khamis, Hasnul dan Saari telah menandatangani surat akuan sumpah bahawa mereka akan menyokong Wan Azizah sebagai menteri besar yang baru untuk menggantikan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.
Susulan tindakan kedua-dua Adun itu, PAS Selangor memberi tempoh 24 jam kepada mereka untuk menarik balik sokongan mereka terhadap Dr Wan Azizah atau bakal berdepan tindakan disiplin. - Sumber
PT
Pas bukan berani pun nak ambik tindakan kepada dua Adun yang mengkhianati parti...bukan kita tak kenal pas adalah parti pak turut. Sangat takut kepada pkr dan dap....kita tunggu dan lihat apa kesudahan kemelut politik Selangor.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive