Sunday 22 April 2012

TERSUNGKUR DI KAKI SYAITAN !!! Maut sebelum sempat kahwin, warga Myanmar diburu

JOHOR BAHRU - Seorang lelaki yang sepatutnya melangsungkan pernikahan dengan tunangnya hari ini mati dibunuh di hadapan sebuah rumah kedai di Jalan Dedap 23, Taman Johor Jaya di sini semalam.

Indra Asrul, 29, mati di tempat kejadian selepas ditikam empat kali di bahagian perut apabila diserang tiga individu warganegara Myanmar termasuk
seorang wanita.

Tunang mangsa yang menyaksikan kejadian pada 10.40 malam itu berkata beliau dan mangsa pergi ke rumah kedai itu dengan menaiki motosikal untuk mengambil barang kerana mahu berpindah ke tempat lain.

"Kami menyewa rumah kedai tersebut bersama beberapa warga Myamnar, tapi kami nak pindah selepas seorang daripada mereka memasuki bilik air ketika saya sedang mandi," katanya yang hanya mahu dikenali sebagai Sharina, 26.

Akibat kejadian itu, berlaku pertengkaran antara mangsa dan lelaki Myanmar terbabit menyebabkan mereka mengambil keputusan berpindah ke rumah lain beberapa hari lalu.

Sharina yang ditemui di bilik mayat Hospital Sultanah Aminah (HSA) di sini hari ini berkata beliau dan tunangnya hendak menaiki tangga rumah kedai dua tingkat itu apabila mangsa telah diserang ketiga-tiga suspek.

Salah seorang lelaki kemudiannya menikam perut mangsa beberapa kali menggunakan sebatang besi sebelum mereka melarikan diri.

Polis yang menyiasat kes itu mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh, masih memburu suspek yang terlibat. - Bernama

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive