Friday 15 November 2013

Giliran Peniaga Pasar Malam Pula Ditembak Di Kelantan

Gambar kes tembak di Bachok Kelantan pada 14 November 2013. Kejadian dipercayai berlaku pada khamis 8.45 malam melibatkan kematian seorang peniaga pasar malam. Mangsa Alias Yusof, 58, maut ditembak tiga das tembakan yang dipercayai dilepaskan oleh seorang pembonceng motosikal di depan rumahnya di Pengkalan Petah. 



Sebelum insiden, mangsa dilaporkan menunggang motosikal keluar dari rumahnya bersama anak lelaki berusia enam tahun selepas pulang berniaga. Kira kira 30 meter menunggang motosikal, muncul motosikal ditunggang dua lelaki sebelum pemboncengnya melepaskan tembakan dan satu tembakan terkena di kepala dan dua lagi perut kanan. 


Mangsa meninggal dunia di tempat kejadian dan mayat di bawa ke Hospital Raja Perempuan Zainab II ( HRPZ II ) Kota Bharu untuk bedah siasat.

PT
Pada 11 Oktober 2013 lepas seorang wanita telah ditembak di persimpangan lampu isyarat di depan balai Polis Binjai..bermakna kes tembak di Kelantan berlaku hampir setiap bulan. Sila baca selanjutnya di [SINI]. Baca juga di [SINI] guru ditembak di Bachok dan jangan lupa baca [SINI] pesara tentera ditembak dan ditetak juga di Bachok.






Sumber

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive