Tuesday 20 August 2013

Khir Toyo Hentam Noh Omar???

Bekas MB Selangor dah mula menjadi penasihat sekarang, maklumlah dah tiada jawatan, masa rehat makin panjang dan kali ini mulalah pandai nasihat orang lain. Beliau berkata pemimpin Umno Selangor tak perlulah ghairah bertanding pemilihan Umno di peringkat pusat, utamakan kekuatan Umno Selangor.

“Apa tujuan mereka bertanding? ”“Apa keutamaan mereka, negeri Selangor atau Umno pusat ?” tanya Khir Toyo dihubungi FreeMalaysiaToday. Kata Khir Toyo lagi, peliknya ketika ramai Menteri Besar tidak mahu bertanding, ada pemimpin Umno Selangor yang ingin berbuat demikian.

“Menteri Besar Johor (Datuk Seri Mohamad Khalid Norden), Menteri Besar Pahang (Datuk Seri Adnan Yaakob) tidak mahu bertanding kerana hendak menguatkan parti di negeri masing-masing. Tetapi pemimpin dari negeri yang kalah pula mahu bertanding,” tambah beliau.

Difahamkan dua pemimpin Umno Selangor akan bertanding jawatan Majlis Tertinggi seperti dimaklumkan Timbalan Pengerusi Umno Selangor, Datuk Shukor Idrus. Mereka yang akan bertanding ialah bekas menteri kabinet yang juga Pengerusi Umno negeri, Datuk Seri Noh Omar dan bekas Setiausaha BN Selangor, Datuk Satim Diman. - Sumber

PT
Bapak Khir Toyo tak payahlah berkokok lagi dalam UMNO, kamu tu sudah jadi ahli yang terpalit dengan kesalahan...dok diam-diam sudahlah sedara Khir. Kamu tegyr atau bagi pandangan sekalipun orang UMNO takkan pandang dah. Cukup-cukuplah tu....sedar diri sikit....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive