Wednesday 4 January 2012

Anwar Hasut Mahasiswa bahawa Dia akan ditembak pada 9 Jan 2012..Anwar dah jpanas punggong!!!





Anwar telah hampir sebulan menggerakkan jentera Parti PKR bagi menghasut rakyat terutamanya mahasiswa yang tidak tahu hujung pangkal mengenai Anwar bagi mengajak mereka turun membantah sekiranya hakim menjatuhi hukuman penjara kepadanya.

Semalam Anwar berkata jelajah bebaskannya dari dituduh meliwat bukan urusan peribadi tetapi untuk kebaikan rakyat dari segi ekonomi, moral dan keagamaan.

Bagi Anwar apa yang dilakukan sebelum ini samada masalah moral atau sebagainya adalah masalah rakyat juga dan rakyat perlu diheret bersama

Anwar dan kuncu-kuncunya seperti Azmin Ali, Sam Ketot, Cikgu Bard dan beberapa pemimpin bengong Pas turut serta dalam jelajah bebaskan Anwar 901.

Kini Anwar dan kuncu-kuncunya sudah memasuki fasa terakhir dalam menghasut rakyat dan mereka secara terbuka akan membuat rusuhan sekiranya Anwar Ibrahim disabitkan dengan tuduhan liwat yang akan diputuskan pada 9 Januari ini.

Anwar sengaja membangkit semangat bahawa kemungkinan dia akan ditembak pada 9 Jan 2012 nanti, semasa sesi mensyuarat bersama pemimpin pakatan rakyat yang dihadiri oleh Datuk Seri Dr Wan Azizah ,Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan Lim Kit Siang.

Apakah sebenarnya niat sebenarAnwar sanggup mengandaikan dia akan ditembak? tidak lain tidak bukan hanya untuk menaikkan semangat muda mahasiswa supaya merusuh pada 9 Jan 2012 nanti.

Sumber :Blog Pro BN

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive