Wednesday, 8 October 2014

Demo Minyak!!! Kakak Montel PR Tunjuk Gedebe

Pagi tadi dengar cerita ada himpunan yang dilakukan oleh para penyokong PR di jalan masuk Parlimen. Antara punca mereka ini berkumpul adalaj disebabkan oleh peningkatan harga minyak petrol dan diesel apabila kerajaan mengambil keputusan menarik balik subsidi sebanyak RM0.20 sejak beberapa hari lepas.

Ada di kalangan peserta demo membawa kertas bertulis " Nak bagi rakyat makan pasir ke" seperti di bawah.

Dari apa yang kita tengok, kakak kita ni badannya boleh tahan juga, agak chubby juga orangnya. Agaknya oleh kerana risau badannya akan turun maka beliau membuat pertanyaan sebegitu.

Bersyukur le kak sebab badan dah gedempol macam tu sebab berada di Malaysia, kalau di Afrika rasanya nak berjalan pun akak tak tentu mampu sampai baju saiz double S pun dah nampak macam saiz L.

Kat tangan tu pun kita boleh tengok ada smartphone, mampu akak kita ni membeli telefon canggih macam tu dan patutnya bersyukurlah sebab di negara ni rakyatnya sekarang dah ramai menggunakan smartphone macam tu dan ini membuktikan bahawa penduduk negara ini mempunyai kemampuan.

Sumber

3 comments:

  1. konfem kurus la akak ni...makan pasir...

    -smh-

    ReplyDelete
    Replies
    1. badan mengalahkan ibu babi...sanggup cakap makan pasir lagi...Dasar manusia yang kufur nikmat...minta minta lepas ni kena kencing manis ke, darah tinggi ke...biar kurus kering jadi macam orang somalia kat afrika baru padan muka....

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

ENTRI POPULAR

Blog Archive