Thursday 8 January 2015

Paris - 12 Terbunuh Dalam Tembakan Rambang

12 terbunuh dalam insiden tembakan rambang di Paris PARIS: Kartunis terbaik di Perancis antara 12 individu yang terbunuh apabila dua individu bersenjata merempuh masuk ke dalam pejabat sebuah akhbar satira Charlie Hebdo di Paris pada Rabu, menurut sumber kehakiman.

Ketua Pengarang Stephane Charbonnier yang juga dikenali sebagai Charb dan kartunis yang dikenali sebagai Cabu, Tignous dan Wolinski turut terbunuh dalam serangan tersebut.

Dalam laporan terdahulu, sekurang-kurangnya 11 orang terbunuh termasuk dua anggota polis apabila dua individu yang bersenjatakan mesin gan dan pelancar roket menembak rambang dalam sebuah pejabat Charlie Hebdo di Paris.

Terdahulu, Timbalan Datuk Bandar Paris, Bruno Julliard berkata, enam orang cedera parah termasuk seorang anggota polis. Presiden Perancis Francois Hollande turut memanggil satu mesyuarat kabinet tergempar, kata jurucakap pejabat presiden.

Sumber terdekat memberitahu, "dua lelaki bersenjatakan mesin gan dan pelancar roket menceroboh bangunan itu yang terletak di tengah bandaraya Paris dan kedengaran bunyi berbalas tembakan dengan pegawai keselamatan."

Individu terbabit kemudiannya merampas sebuah kereta dan melanggar pejalan kaki berhampiran. Operasi memburu tiga suspek terbabit sedang digiaykam oleh pasukan keselamatan negara itu.

Sumber

1 comment:

  1. saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive