Monday 11 March 2013

Persoalan !! Siapa Yang Diliwat Anwar ? Saiful Atau Azlan ?

Sedikit pun  tak heran kalau bapak saiful mangsa liwat anwar boleh swing 360' untuk kenakan anaknya balik sesudah mendapat imbuhan yang cukup lumayan dari anwar...

Pasal chegu bard dalam blognya bertarikh 9 may 2010 sudah mendedahkan segala-galanya, azlan lazim seorang kaki judi, pernah memaksa bekas isterinya menjadi pelacur, menghilangkan diri sejak beberapa lama dan muncul kembali bila tempoh insuran saiful dan adiknya sudah hampir matang...

Jadi apa nak heran kalau azlan lazim boleh mengkhianati anaknya sendiri semata-mata kerana duit...





Yang menjadi persoalan sekarang ini siapa yang diliwat Anwar? Saiful atau Azlan?

Dakwaan konspirasi UMNO tidak langsung menghalalkan apa yang Anwar lakukan terhadap Saiful. Sungguhpun ianya berlaku secara suka sama suka seperti mana diungkapkan oleh Karpal Singh semasa proceeding mahkamah, apa yang penting rakyat negara ini layak mendapat seorang perdana menteri yang tidak membuat aktiviti terkutuk tersebut.

Bapa Saiful juga dikatakan pernah mengugut beberapa pemimpin Umno untuk mendapatkan wang perbelanjaan dan apabila tidak dihiraukan Azlan Mohd Lazim hilang dan tiba-tiba muncul dipentas parti keadilan Rakyat bersama Ahli Parlimen Sungai Perani Johari Abdul yang merupakan penyokong tegar Anwar Ibrahim.

Dan tidak hairanlah apabila portal Keadilan Daily 8 Mac melaporkan bapa Saiful Bukhari, Azlan Mohd Lazim mengaku kes liwat kedua adalah fitnah dan konspirasi politik ke atas Ketua Umum KEADILAN, Anwar Ibrahim.


Setelah 3 hari membuat kenyataan mendakwa kes liwat 11 membabitkan Anwar Ibrahim dan Saiful Bukhari adalah fitnah,Azlan Mohd Lazim pada Isnin menyerahkan borang permohonan menjadi ahli PKR.

TERANCANG DAN AZLAN RASA SELAMAT BERSAMA PKR @ ANWAR RASA SELAMAT AZLAN JADI AHLI PKR????

Konon tindakannya tiada hubung kait dengan kenyataan 3 hari sudah,

"saya berhak buat keputusan untuk diri saya..saya ikut dengan rapat perkembangan PKR"
-sejak bila tu azlan kau ikut rapat hal pkr??menarik tu
-ya azlan berhak buat keputusan untuk diri sendiri...JADI JANGAN TERLEBIH PANDAI BUAT KEPUTUSAN UNTUK SAIFUL...betul tak??
-ini masa yang sesuai kononnya si Azlan dan Anwar nak buat perubahan pada PKR???kahkahkah

Nampaknya Azlan sedang popular ...sana sini bercakap tentang populariti "SEORANG AYAH YANG TAK TAHU DIUNTUNG,TERDESAK DAN DILIWAT PEMIKIRAN HINGGA SANGGUP MENGKHIANATI ANAK SENDIRI".
TAHNIAH AZLAN PKR...PILIHAN YANG BIJAK....HARAP-HARAP JADI CALON PRU 13.RAKYAT MALAYSIA PASTI DAPAT MENILAI SIAPA AZLAN PKR SEKARANG...DAN KENYATAAN YANG DIBUAT 3 HARI SUDAH SIAPA DALANGNYA???

1 comment:

  1. Bapa saiful ni manusia atau iblis...kerana wang manusia berubah jadi syaitan....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive