Tuesday 22 July 2014

Tragedi MH17 - Siapa Sebenarnya Punya Angkara???Tuduh Menuduh Bermula!!!

Duta Rusia di Malaysia Lyudmila Vorobyev (kiri) bercakap semasa sidang media tragedi Malaysia Airlines (MAS) MH17 di Kedutaan Rusia di Kuala Lumpur hari ini.

Rusia hari ini menafikan apa-apa penglibatan dalam tragedi pesawat Malaysia Airlines MH17, tetapi mengatakan ketenteraan Ukraine memiliki sistem peluru berpandu darat-ke-udara BUK.

Duta Rusia ke Malaysia Lyudmilla G Vorobyeva berkata pemberontak di Donetsk hanya memiliki sistem mudah alih. "Linkungan yang boleh dicapai sistem mudah alih ini hanya 5,00 meter, bermaksud ia tidak mampu menyasarkan jet komersil yang sedang terbang setinggi 33,000 kaki," kata Vorobyeva.

Vorovyeva berkata pada sidang media di kedutaan Rusia di Jalan Ampang hari ini Rusia dipersalahkan secara tidak adil oleh media Barat.

"Di mana bukti kukuh yang Rusia terlibat dalam tragedi MH17? Semua jari yang dituding dan tuduhan yang dibuat adalah tanpa bukti."

"Semasa Amerika Syarikat (AS) menyerang Iraq pada 2003, mereka katakan ia angkara Timur Tengah kerana mereka memiliki senjata nuklear."

"Bagaimanapun, hingga hari ini dunia masih menunggu bukti 'weapons of mass destruction' yang digunakan sebagai alasan untuk menyerang oleh AS," kata Vorobyeva.

Beliau berkata pemberontak di Donetsk tidak memiliki sistem yang maju seperti peluru berpandu darat-ke-udara BUK, dan hanya pengguna yang terlatih boleh menggunakannya," kata Vorobyeva.

Sumber

1 comment:

  1. Bah. Pertama:

    BANGANG betul PEMUDA UMNO dlm. perhimpunan mereka yg. pi bawa bendera PENJAJAH Barat tspt. UK/Germany yg. merupakan penyokong kuat ZIONIS/Israel -KEPARAT termasuk membunuh dengan rakus dlm GENOSID, BUMIPUTERA Islam Palestin dan Bumiputera Ortodox Kristian Russia di Ukraine sekarang (lihat di - http://www.stopwar.org.uk/news/david-cameron-defends-israel-s-right-to-defend-itself-by-murdering-women-and-children-in-gaza#.U8NC0UA4L1U , Cameron supports Israel's right to defend itself by murdering women and children, By Robin Beste 10, July 2014, dan di -. http://www.henrymakow.com/david_camerons_roots_in_opium.html , David Cameron's Roots in Jewish Banking, Opium by Brian Akira; abridged from his Blog, May 27, 2010)!

    Inilah BALAnya bila pemimipin UMNO LIBERAL-BANGANG dah MENGUASAI PEMUDA UMNO!

    Insiden amat kejam kat MH370 & MH11 kita ini juga disyaki berkaitan strategi berterusan dan makin agresif si ZIONIS-Barat dan ejen mereka dari PAP-DAPBANGKAI/PKRSODOM, utk. memisahkan Sabah-Sarawak yg. amat kaya minyak-gas, dari Malaysia dan disatukan dgn. S'pura - supaya dpt. menubuhkan satu lagi 'Israel' utk. MENGUASAI Asia spt. mana Israel ditubuhkan dgn. amat BUAS utk. MENGUASAI Timur Tengah yg. kaya minyak-gas di samping menjatuhkan ISLAM/umatnya di Dunia Islam (lihat di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009; dan di - http://www.presstv.ir/detail/2014/02/22/351741/germany-offers-to-represent-israel/, Germany offers to represent Israel in some Muslim countries, Feb 22, 2014)! Itulah yg. aku heran - apasallah K'jaan kita terlalu beri muka pd. S'pura yg. adalah pusat Mossad/CIA-MI6-Perisik Jerman sampai TANAH PUSAKA kita asyik TERGADAI kat S’pura?!

    Dan aku heran betullah kenapa kuasa begitu besaq diberi pd. Kem. Pengangkutan; patutnya Kem. PERTAHANAN turut serta sbg. pakar FORENSIK bedah mayat (yg. sekrg. dimonopoli si pakar Barat-ZIONIS) , pakar bahan letupan dan kepakaran lain dlm. badan penyiasat antarabangsa tu! Kem. Luar/Kem. Pertahanan memang patut masuk campur dgn. AGRESIF, kerana insiden MH17 ini berkaitan Geopolitik-paling DAJAL ZIONIS-Israel dan penyokong NATO-Baratnya, yg. menguasai rejim Ukraine tu (lihat di http://www.intrepidreport.com/archives/12495, Ukraine and Latin America: Same neocon cabal behind political disruption, By Wayne Madsen, March 24, 2014; dan di - http://www.intrepidreport.com/archives/13639 , Strategy of killing civilians in Gaza and eastern Ukraine has same culprits, By Wayne Madsen, Posted on July 18, 2014 )!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive