Friday 8 March 2013

#LahadDatu : Kejam !!! Foto Ngeri Mayat Anggota.Tian Chua Adakah Ini Sandiwara ? #Pray4Sabah


Keadaan mayat yang dipenggal kepalanya ketika diserang hendap oleh pengganas Sulu di kg Sri Jaya,Simunul, Semporna, Sabah, baru-baru ini.Bulatan atas badan dan bulatan bawah adalah kepala.


Cebisan organ paru-paru dan hati salah seorang anggota polis yang dibunuh kejam oleh pengganas Sulu di Kg Sri Jaya, Simunul, Semporna, Sabah baru-baru ini.

Sakitnya jiwa Naib Presiden Parti Pakatan Rakyat, Tian Chua apabila mendakwa insiden di Lahad Datu, Sabah adalah konspirasi UMNO.

Logik akal, sanggupkah UMNO merancang konspirasi sehingga mengakibatkan lapan nyawa polis Malaysia melayang?

Dasar pembangkang yang hanya reti bangkang tak kira apa isu samada kecil atau besar. Dasar manusia pembohong dan penipu !!!

2 comments:

  1. Benar/tidak, google tajuk ini 1. Gambar2 pemimpin UMNO dgn Sultan Kiram 2. Azzimudie/ Agbimudin Kiram bekas ADO Kudat dan rakyat Msia 3.Gambar PM bersama Datuk Seri Muhd Ridzwan Sulaiman, org yg dicari dan ditahan dibawah SOSMA. Lawak nya!! 4.sultan-sulu-ahli-umno 5.Media Filipina dedahkan Najib telah janjikan penempatan 6. Kesultanan Sulu NAFI ada hubungan dgn pemimpin pembangkang. 7. Aziz Shamsudin (bekas S/U Mahathir) bersama Esmail Kiram II.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul ke nih? --> http://www.youtube.com/watch?v=kA9d8hxvLVY (tian chua)
      betul ke nih? --> http://www.youtube.com/watch?v=B1NUoWGAynk (nik aziz)
      betul ke nih? --> http://www.youtube.com/watch?v=7kCAq6a8wDU (anwar ibrahim)

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive