Monday, 24 December 2012

TERLUPA BUTANG BAJU B*^%#K NEELOFA TERNAMPAK ???


Gambar Neelofa lupa butang baju. Aduhai, kenapa Neelofa lupa butangkan baju tu. Mungkin ketat sangat, hingga dah tak boleh nak butangkan.

Tuah makeup artis, juru makeup jugak yang untung dalam situasi ni. Gambar Neelofa lupa butang baju ni telah mendapat bermacam-macam respon dari peminat Neelofa sendiri. Ada yang menyokong dan ada juga yang mengata. Aku pulak hanya merenung dengan ketabahan seorang lelaki.

Satu gambar yang dimuat naik oleh Neelofa sendiri di profil Instagramnya pada 6 hari yang lalu mengundang cakap-cakap tidak enak dari orang ramai. Gambar itu jelas menunjukkan Neelofa tidak membutang bajunya hingga menampakkan buah dadanya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share it

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive